måndag 8 mars 2010

Längtar

Gud vilket härligt väder det är idag! Jag vill så gärna ut och snurra omkring lite, kanske en tur på stan om någon vill göra mig sällskap? Man blir så glad när man tittar ut, tanken på att snart April är här liksom. Har gått och varit ledsen varje gång det har börjat snöa igen, det ända man vill ha nu är att snön och isen ska smälta bort så att det blir Vår någon gång. Idag är det förresten 28 dagar till ultraljudet...inte ens en månad kvar! Äntligen kanske tiden kan gå snabbare, nedräkningen har börjat, kryssar varje dag som vi har passerar i kalendern..

Snart är vi där, den 6 April!

1 kommentarer:

Lalla sa...

Jag hade gärna gått ut med dig om jag inte vore dundrans förkyld! :( Sitter hemma och tycker synd om mig själv medan alla andra njuter av solen där ute. Puuusss

Skicka en kommentar