tisdag 2 mars 2010

Shopping

Har bott i innerstan (Vasastan) i 3 dagar, var hundvakt åt min bror & hans flickväns hund Armani. Idag kom de hem från Dubai där de både har jobbat och varit på semester. När de kom hem fick jag pengarna jag tjänat ihop (Lönen som går till barnet, barnkläder och diverse nödvändiga ting) och kunde inte hejda mig utan gick och små shoppade lite till vårt kommande barn.Kanske var onödigt jag vet inte men jag blir så glad av att gå omkring på barnavdelningen och typ dagdrömma om vad som väntar. Här är vad jag hittade i alla fall.. blev en hel del Barba saker som ni ser

1 tun filt. 2 handdukar
1 body, ett par tjocka strumpor. 1 par vita mjukis byxor, 1 mössa Ett stort barba mjukisdjur. 2 st små barba skallror. En
Max bok ( som dock tar en stund tills man kan läsa!) som
jag gillade när jag var liten.
Dessa söta skedar fick vi i present av min bror & hans
flickvän. Köpte i Dubai. Perfekta att ha med sig på tex
picknick och liknande. De går att ta isär som ni ser.

1 kommentarer:

Lalla sa...

gulliga saker du har samlat på dig :) <3

Skicka en kommentar