tisdag 30 mars 2010

Old pictures

Har gått igenom lite gamla lådor, de få lådor som blev kvar efter en hel del flyttande. Hittade bland annat foton både från 50-talet & 90-talet. De gamla fotona från 50-talet är på min farmor och farfar samt min pappa som liten pojke. Det första fotot längst upp där alla står uppradade är släkten på min fars sida om jag förstår rätt. De är så vackra bilderna på min farfar och farmor när de poserar tillsammans kärleksfullt, ganska ovanligt med sådana bilder på 50-talet, de flesta tog ju foton endast på högtider. På ett litet kort där farfar håller pappa i famnen är från hans dop den 11 Juli 1954 då pappa var 6 ½ månad gammal. Bilderna i färg som ni säkert förstår är från min barndom och på mig, finns också 2 teckningar som jag ritat någon gång under min dagistid, haha kolla in typ teckningen på Pippi Långstrump och hästen, det måste nog vara den fullaste hästen som någonsin ritats!

Hemma hos mamma finns ju sjukt mycket mer foton, från varje år i mitt liv typ. Allt från gulliga bebis foton till mer pinsamma tonårsbilder på mig. Men de ligger fortfarande i lådor uppe på mammas vid och jag försöker vänta med tålamod tills hon äntligen kan ta ner dem så att jag kan vissa Jonathan och kanske lägga upp lite mer biler här på bloggen..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar