måndag 15 februari 2010

v 11+4

Går snar in i vecka 12. Ganska skönt att tiden går snabbt, men vart tar tiden vägen? Senaste veckan har jag inte känt någon mollvärk alls, vilket tydligen är ganska normalt att man inte gör hela tiden, men endå så kan jag inte sluta att oroa mig och tänka på hur den lilla mår. Dagdrömmer lite om vad den gör om dagarna förutom att växa och gro också, tex sprattlar den omkring för fullt där inne i min mage eller ägnar den dagarna till sömn och ro? Själv så får jag ingen ro just nu då jag går omkring och oroar mig och får halvt ångest över seriöst allt som har med graviditeten att göra. Överanalyserar saker och ting till det negativa, och har så svårt att faktiskt vara lugn och rofull som jag tidigare varit tills nu. Börjar smått räkna dagarna tills vi går över vecka 13 och tills vi ska på ultraljud den 6 April. Längtar så.

2 kommentarer:

Roya sa...

Tack gumman!

Jag berättar sen hur det gått hos BM

Kram

Mamma Emma sa...

ok gör så <3

Kram

Skicka en kommentar