fredag 26 februari 2010

Längtan

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, känner inte någon större lust. Känner mig bara så frustrerad och vill att dagarna/veckorna ska gå snabbare än vad de redan gör. Jag brukar inte ha bra tålamod när det kommer till det mesta som de flesta nog vet. Just nu går jag och längtar så att det nästan gör ont tills vi ska på Rutinultraljudet och får se vem som gömmer sig i min mage. Vill bara att tiden ska rulla på nu, att dagarna och veckorna bara försvinner och vips så är vi i April och det är dags för det efterlängtade Rutinultraljudet. Det här vädret är också sjukt deprimerande måste jag säga, att inte vintern verkar ta slut någon gång, det bara fortsätter att snöa och vara kallt, ingen Vår i sikte alls. Nej nu vill jag ha Vår!


Ps: Slänger in en bild på våran middag igår, hemgjorda bön/zucchini "biffar" med stekt potatis och majs!

2 kommentarer:

Lalla sa...

ser mumsigt och hälsosamt ut!

Mamma Emma sa...

Ja jonathan som lagade bön/zucchini "biffarna", de blev faktiskt jätte goda! :)

Skicka en kommentar