onsdag 29 juni 2011

Hennes namn är..

Leona. Och henne fick jag träffa idag. Endast 4 dagar gammal, och ett litet söt pyre, ja det var hon verkligen med sitt svarta hår, rosiga kinder och sin mammas plutt mun. Ja helt enkelt en vacker liten tös. En dotter ♥

Känner mig jätte hedrad som fick komma och hälsa på dem en snabbis när jag ändå hade vägarna förbi då jag var på väg hem till min mormor som endast bor 3 busshållplatser ifrån dem. Ja för nästa gång jag får träffa lilla Leona och mor sin så lär hon se helt annorlunda ut, eller ja i alla fall lite större och mer vaken. För denna Fredag som kommer åker ju vi till England och kommer inte hem förens den 18 Juli..


Ps: I morgon blir jag lite äldre också, 24 år. Det lär inte firas något mycket precis. Har inte riktigt tid med packning och sprallig bebis. Men en liten födelsedagsfika hemma hos Tova med en gemensam vän till oss på förmiddagen, ja det blir det. Och det är ju fint i alla fall!





Vart tog tiden vägen?
Lo 6 dagar gammal
Lo idag, 9 Månader och 24 dagar gammal

0 kommentarer:

Skicka en kommentar