söndag 22 maj 2011

Igår

Det var en oväntat fin Lördag igår. Jag & Lo begav oss hem till min vän Tova & Elliot. Där var också 2 andra vänner till oss + hennes lillasyster. Det bjöds på lite fika, kladdkaka och äpplemuffins som Tova bakat kvällen innan, dock kunde jag ju inte smaka tyvärr. Det blev i alla fall en riktigt bra dag, och ja solen tittade ju fram tillslut också! Så när vi alla skulle rulla hemåt så gick vi först förbi en liten park i närheten och njöt lite..






The little ones was in the center of attention..
Tina & Lo
Lo, ja hon lärde sig verkligen att krypa bakåt igår! ( ja och klappa
händerna!) Hamnade under databordet deras gjorde hon tillslut...


Ps: Jag & Lo har haft en lika bra Söndag som spenderades med svärföräldrarna mina. Eventuellt ett inlägg om det senare ikväll för nu måste jag gå och natta min övertrötta dotter. Förresten så är detta inlägg skrivet i morse om ni undrar. Sparade bara inlägget och fortsatte sen när vi kom hem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar