onsdag 30 mars 2011

En snabbvisit i Solna

Blev lite krångel att ta sig fram till Solna Centrum. Det som annars är så lätt. Trodde mig vara smart när jag tog en genväg då jag missade första bussen jag först tänkt att ta. Det visade sig vara ett dåligt drag som fick mig & Lo på vilospår och som gjorde oss över 40 minuter sena. Vi fick i alla fall närmare 1 timma ihop med våra favoriter Tova & Elliot. Lo & Elliot fick leka lite inne på biblioteket, och ja när Tova inte sprang efter Elliot så fikade vi tillsammans. Fikade och fikade, ja alltså en liten kaffe hade vi innan köpt med oss från Espressohouse. Det blev i alla fall en väldigt bra dag, oväntat och spontan. Precis som jag gillar..





Bibliotek är inte bara till för läsning!
Man kan leka där också, vilket toppen ställe
Elliot lika glad & sprallig som vanligt!
Lo skulle "tugga" och smaka på precis allt
som kom i hennes väg. Som vanligt alltså!
Lo var helt slut efter denna händelserika dag..

1 kommentarer:

Tova sa...

haha skitsöta bilder! naww stackars lo på sista fotot ;(

Tack återigen så mycket för de fina sakerna, Kawwe älskade byxorna också hehe :) so sweet of you!
Och glöm inte skriva din adress sen på FB eller något ;P
Krams!

Skicka en kommentar