tisdag 1 mars 2011

Atjo, prosit!

Sedan Lördagskväll har jag känt mig hängig, har ont i kroppen och as ont i halsen. Lock för öronen har jag nu på råga av allt också fått.
Dock känns det bättre idag. Men seriöst hur gör ni mammor & pappor när ni blir sjuka? För inte går det att knapra halstabletter och sedan ligga under täcket tills viruset försvinner..inte när man har ett litet liv att ta hand om vareviga minut. Ja stackars Lo har umgåtts med en trött och allmänt grå mamma de senaste dagarna. Hoppas verkligen min förkylning ger med sig snart så att Lo också får komma ut lite, det var ju 5 dagar sedan hon var utomhus i friska luften. Vi har tänkt oss att ta bussen hem till min mormor i morgon, lite miljöombyte behövs. Dock vill jag ju inte smitta min kära mormor med detta virus. Så om jag inte mår mycket bättre i morgon så lär det ju tyvärr bli ännu en dag hemma, inom dessa väggar..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar