söndag 27 februari 2011

3 års skillnad..

27 Februari 2011. Idag har jag & pojkvännen varit ihop i 3 år. Dock känns det som vi har varit ihop så mycket längre vilket vi reflekterade över igår kväll. 3 år är ju egentligen inte alls värst mycket, men det har varit 3 intensiva och händelserika år. Tänk att tre år kan göra en sådan skillnad. För 3 år sedan hade jag precis flyttat hem igen från min lägenhet på söder. Jag jobbade för fullt, och festade en hel del.Från ett lite halvstressig festliv till detta. En
spännande & ny upptäckande resa med vår egna lilla familj..






Tänk vad 3 år kan göra
(Skuggfoton är min & pojkvännens grej!)

"bara" vi
I Somras, då vi gick i väntans tider..
..och nu i Vintras då vi pulsade i snön med barnvagnen
2010-02-27
För exakt ett år sedan, på vår dag. Så var jag gravid i vecka 13
& det firade vi självfallet med indiskt på Söder. Vi var så glada
över att ha passerat den "kritiska" perioden i graviditeten... ♥

2 kommentarer:

Lalla sa...

Grattis till er! <3

Mamma Emma sa...

Tack! <3

Skicka en kommentar