lördag 29 januari 2011

Lek & Stoj

Igår köpte jag en Brio skallra & en mjuk ko skallra med tugg"bricka" på. Brio skallran blev mer än uppskattad, och tur det för billig var den ju inte. Så denna morgon har inletts med lek & stoj, och ja lite arga tjut när hon sedan blev missnöjd och ville mysa istället haha. Nej nu ska jag väl dricka ännu en till kopp kaffe (denna gång, Irish Cream kaffe från Hötorgshallen) och sen så funderar jag och pappa Jonathan på att gå en långpromenad, förhoppningsvis somnar då Lo också i barnvagnen. Tro det eller ej, men igår var Lo vaken 07:30-18:30! Hon och jag begav oss ju in till stan igår och kikade runt, trodde då självfallet att hon skulle sova sina 2-3 timmar men direkt när barnvagnen blev stillastående då jag kollade på ett reabord så vaknade hon upp och sen var det omöjligt att få henne att somna om. Så igår var en dag som både jag och Lo känner av, till och med mamma gick och la sig tidigt, 20:00..





0 kommentarer:

Skicka en kommentar