tisdag 25 januari 2011

En kall Tisdag senare..

Oh så trött man är, denna eviga trötthet som har infunnit sig under veckans gång. Jag behöver sol, jag behöver Vår. Längtar verkligen tills man kan gå utanför ytterdörren, iklädd endast jeans, t-shirt och ett par schyssta sneakers.Men inte är det långt till Vår nu. Och som Madde och jag konstaterade idag så går ju tiden fruktansvärt snabbt sen man fick barn! Idag begav jag & Lo oss som sagt in till stan för att fika med min vän Madde & hennes son Jacob. Vi möttes upp på Wayne's vid Hötorget där vi blev sittande ett tag. Skönt att komma ut lite, och kul att träffa Madde och Jacob, men jag kände mig så himla trött och detsamma gällde Lo som endast sovit någon halvtimme sedan hon vaknade i morse runt 07:30. Får börja lägga henne samma tider runt lunchtid om dagarna, få in lite mer rutiner på det liksom..



Madde & Jacob ♥


0 kommentarer:

Skicka en kommentar