söndag 26 december 2010

Ljuvliga Jul

Tänka sig, men det blev den bästa julen på flera år! Har verkligen haft det riktigt fint med Pappa Jonathans släkt. Lo's första jul också, helt galet. Förra Julen var jag ju gravid, dock visste jag inte om det förens efter nyår. Oh ♥


Nu är det bara en "julafton" kvar, hemma hos min mormor i morgon (idag) eftermiddag. Sen ska vi bara vila ut hela veckan. Skönt! Här är lite foton från igår & idag, i morgonkväll så ska jag visa alla julklappar vi fick hehe..





Oh ja, vi åt en hel del mat!
*mätt*
På med pappers kronorna!
Engelsk tradition. De ligger inuti smäll karamellerna,där
det också ligger ett roligt skämt + leksak om man har tur.
Man har dock först drag kamp med personen som sitter
närmast, & den som får störst del vinner. I år vann jag ej ;)
Lo fick också en liten guld krona på huvudet
Smäll karameller är skoj!
Time for Christmas pudding!
(En traditionell efterätt som man sätter eld på )
Tomten knackade på dörren
Lo kollar nyfiket på alla sina julklappar..
Pappa Jonathan & Lo
Merry Christmas!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar