söndag 10 oktober 2010

När man är trött så är man!

Lo var så trött i kväll när vi kom hem från svärföräldrarna att hon sov igenom när man så kläde av henne som på henne. Sov fortfarande när vi sen la henne på skötbordet och bytte blöja. Tog henne sedan i min famn och ammade henne, sen somnade hon återigen och sover nu för natten i sin spjälsäng. Oh underbara Lo..


Ps: I morgon ska jag & Lo kanske på mammababy yoga! Spännande!
(får dock ta och ställa väckarklockan, Lo & jag brukar oftast sova till 9-10 tiden)


Vår lilla tröttmössa
!
ZzZz...

1 kommentarer:

Isabel sa...

Ja, vad ska man göra när de små liven är trötta, bara go with the flow :)
Min tös var också sådär trött för bara ett par veckor sedan, men nu är hon mer aktiv och med. Dock sover hon ju fortfarande hela natten och några timmar runt lunch, men det är skönt för då hinner jag göra vardagssysslor också :)

Skicka en kommentar