lördag 16 oktober 2010

Lördag kväll

Lo och jag har precis kommit hem från en kväll hemma hos mamma. Ja ikväll har jag och Lo varit hemma hos min mamma i ett par timmar då min Norska släkting Aud bestämde sig för att komma till Sverige och hälsa på. Sist jag såg Aud var jag 16 år gammal, då jag och mamma åkte till Norge i ett par dagar och hälsade på släkten. Det var ju ett tag sedan, men ändå känns det inte så värst länge sen faktiskt. Har en hel del fina barndomsminnen därifrån. Skulle vara så mysigt att åka dit med Lo inom en snar framtid, annars får väl bara hon & jag ta en tur över med flyget när hon blir lite äldre. Ikväll fick Lo i alla fall träffa Aud! Får också se vad morgondagen bjuder på, eventuellt kanske man hinner med att tillbringa lite mer tid med Aud innan hon åker hem på Måndag.


Lo låg en stund hos sin mormor..
och sedan en stund hos Aud
(en övertrött och ledsen Lo)
Detta fick Lo av Turid!
En jätte fin jeansklänning & en vit body

0 kommentarer:

Skicka en kommentar