måndag 18 oktober 2010

En bra start på veckan

Ännu en vecka och nya tag. I morse har jag varit iväg med Lo på Yoga. Det gick faktiskt förvånansvärt bra, trots sämsta konditionen, tandvärken, den konstanta yrseln och en liten Lo brevid mig så kom jag liksom in i det hela så snabbt. Jag gick ju på Yoga för några år sedan, då i 1 ½ år ungefär och minst 3 dagar i veckan. Så sist jag gick på Yoga så var jag ju så mycket mer smidigare och i bättre form än nu. Men det gick ändå, man får ju ta det i sin takt liksom. Övning ger färdighet. I alla fall så kände jag mig sjukt avslappnad och lugn i både kropp och själ när lektionen var slut. I morgon lär jag dock ha träningsvärk som heter duga, dock kanske min tandvärk är borta då jag har akutbokat en tandläkartid klockan 9 i morgon bitti (första gången jag ska lämna ifrån mig Lo undertiden jag är hos tandläkaren!) i stan.

Nej nu ska jag laga mig lite lunch, passa på när Lo fortfarande sover i barnvagnen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar