söndag 26 september 2010

Yesterday

Igår var det ju som sagt middag hemma hos svärföräldrarna. Det var för att pojkvännens farmor och kusin från England kom på Sverigebesök. Det var kul att äntligen få träffa dem, hans farmor var verkligen jätte trevlig och gullig, hans kusin var lika glad och social som jag hört. Vi fick välkomstdrinkar när vi kom, min var dock alkoholfri men lika god för det. Efter ett tag var det dags för middag, och gud så gott det var! Lo var dock inte lika imponerad och somnade nästan direkt i mitt knä (som ni kan se på fotot) , där hon sov tills jag försökte lägga ner henne i barnvagnen. Stackars Lo var sjukt övertrött och nån timma innan vi skulle hem så gallskrek hon nästan konstant så att jag och pojkvännen fick gå upp på övervåningen i omgångar för att försöka lugna ner henne. Då längtade jag bara hem. Men i alla fall, fram tills det var det faktiskt en super härlig och trevlig kväll!




Ps:
Idag är vår älskade Lo 3 veckor!

1 kommentarer:

Martina sa...

Söt bild på lilla trötter :)
Ang bärsele så köpte min svärmor den här: http://www.edenbaby.se/

Skicka en kommentar