lördag 25 september 2010

Godmorgon!

Lördag och allt! Idag ska vi hem till svärföräldrarna på middag och det lär bli en helkväll då Engelska släktingarna kommer på Sverige besök. Det blir första gången jag träffar pojkvännens farmor bland annat så det ska bli jätte trevligt! Så ja, ikväll blir det till att tala Engelska. Ser fram emot ikväll, men lär bli så trött efter några timmar och längta hem tyvärr. Då kanske det är bra fall jag laddar upp med i alla fall 1 kopp kaffe nu på morgonkvisten? Kaffet är dock slut så kanske borde jag "slänga" ner Lo i barnvagnen (hon sover just nu i spjälsängen) och bege mig till Konsum och köpa mig lite kaffe, ja kaffe och ännu fler gigantiska bindor. Suck, trodde alla rester efter förlossningen hade tagit slut igår men så fel jag hade..



Slänger in en bild på finaste Lo

Trevlig Lördag gott folk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar