tisdag 31 augusti 2010

Oläglig förkylning!

Det är bara så typiskt! Att bli förkyld nu av alla tillfällen. Inte precis läge liksom! Och när jag blir sjuk/förkyld så är det oftast inte något som snabbt passerar av sig själv efter någon dag eller två, nejdå jag brukar ligga minst i närmare 1 vecka och må skit, med feber och allt. Vill inte spendera dessa dagar, denna vecka med att vara sängliggande. Vaknade för en stund sedan och har redan hunnit andas in ånga från kokande vatten på spisen, druckit sisådär 3-4 stora koppar med mynta & honung te samt klätt på mig 2 lager med tjocka kläder. Får hoppas att denna förkylning inte är envis..


Och ja jag går omkring med mössa på mig
Upptäckte nyss att jag faktiskt har mer fräknar än vad jag trott!

3 kommentarer:

Lalla sa...

sööööööt, älskar fräknar! Hoppas dumma förkylningen ger sig snart!

Martina sa...

Neeej! Inte du också! Så typiskt. Jag är på tredje förkylningsdagen idag och tycker nog att det börjar vända nu. Hoppas du blir frisk fort!

Mamma Emma sa...

Lalla: Tack vad gullig du är gumman!

Martina: Jo usch, verkar som om alla blir förkylda nu. Dessa tider ju. Krya på dig också!

Skicka en kommentar