tisdag 24 augusti 2010

Ja dagen min..

Har rullat på i vanlig ordning. Denna dag började tidigt då jag blev avsläppt av pojkvännen redan kl 06.00 i morse hemma hos min mormor. Vi åt frukost tillsammans och sen blev jag så trött att jag fick gå och lägga mig i sängen, på morfars sida och sova i 1 ½ timma. Sov som en stock och vaknade sedan hyfsat utvilad och pigg. Vi åt då upp resterna av frukosten och slö kollade lite på tv en stund. Tiden gick och plötsligt var det lunch, vi åt och sedan begav vi oss ut på en lång promenad för att få igång min kropp lite inför förlossningen. I början av promenaden fick jag stanna hela tiden då jag fick sjukt ont i ligamenten men annars var det mysigt. Vi kom i alla fall tillslut till Åkermyntan där vi handlade och sedan blev det en liten tur till Plantagen där en fin grön växt köptes. Vi (jag) orkade inte promenera hemåt så blev bussen hem. Och väl hemma hos mormor så blev det såklart mellanmål och sedan ett underbart fotbad (som gav fotmassage!) då jag filade bort alla äckliga förhårdnader, usch. Sen vid 4 tiden kom äntligen min älskling för att hämta upp mig, men först tog vi en fika. Oj oj oj, mycket socker blev det! Japp, det var min dag haha!

Fotbad. Nice!
Kaffet serverades med paj+ vaniljsås, wienerbröd och munkar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar