fredag 16 juli 2010

Okej, jag får väl updatera lite

I Söndags åkte vi till Lettland där vi stannade några dagar. Här är några foton..
På båten
Vårt hotell rum


På en bro i Lettland. Par som satt fast hänglås i en bro ( ett kärleks tecken tydligen ), med namn, datum och diverse. Så romantiskt. Och ja tro det eller ej, men på vägen hem när vi gick förbi så hängde pojkvännen fast ett hänglås med våra namn på en bro ( glömde ta foto på vårt hänglås) över en liten å i parken

PS. Annars mår jag bra. Förutom lite oroande starka förvärkar som jag hade 2 nätter i Riga. Jag fick komma till mvc direkt när vi kom hem till Sverige igen (onsdags) och de gjorde både ett ultraljud samt diverse prover. Eventuell kan jag ha urinvägsinflammation, vilket då kan vara förklaringen på mina förvärkar, får provsvaret på Måndag. Men barnmorskan rådde oss till att åka in till Danderysförlossning om jag får så igen då jag inte borde ha så ont som jag haft. Hon rådde mig också till att vila och inte stressa omkring för mycket. Så nu är man lite nervös, orolig och rädd att bebis ska komma förtidigt. Så både jag och pojkvännen kände att det var bäst att packa BB-väskan redan nu, samt att tvätta alla barnkläder och så, ifall att liksom. Nu ska jag dricka upp mitt te och sen blir det middag, dock as sent (som typ vanligt), och verkligen inte bra för min halsbränna som jag nästan dagligen lider av..hm.

Ciao!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar