söndag 13 juni 2010

Ännu en dag har passerat

Då var man äntligen hemma igen. Jag åkte på dagen in till stan och mötte upp mina favorit tjejer & underbaraste lilla Elliot för en mysig fikastund i kära Vasastan. Vi lär ha suttit där ett bra tag, pratat & bara haft det bara härligt. När sedan Tova och Elliot var tvungna att bege sig hemåt så följde jag med min vän Luma hem. Satt och kollade på söta fotografier utav henne som liten, och förundrades över hur mycket man faktiskt kan förändras och växa genom åren.

Nu är jag som sagt hemma och ska ta och äta middag (sent som vanligt jag vet) , blir ekologisk spenatsoppa (köpt på hemköp) med lite keso till.

Ps: idag går vi in i vecka 29


Luma, Tova & Elliot
ElliotÅt en god bulgur sallad till lunch. Råkade dock
äta lite av chevre osten. Men hur farligt kan det vara?
Upptäckte att jag inte längre kan se mina fötter!

1 kommentarer:

Sara sa...

Jobbigt med illamåendet, hoppas att det ger med sig.

Luma råkar inte ha gått i Bredängsskolan? Hon ser så där jobbigt bekant ut, och namnet tänder en lite lampa i mitt huvud.

Kram

Skicka en kommentar