måndag 31 maj 2010

Och ännu mer städande

Hela eftermiddagen har jag städat i vardagsrummet. Jag har flyttat på alla möbler och rengjort varenda hörn från dammtussar och annat skit. Skrubbat och dammsugit överallt. Ändrade om lite i inredningen också, dock mest för skojs skull . Nu är det så rent det kan bli, vilket är glada nyheter för min rygg som inte klarar mer. Jag är trött, hungrig och känner mig svag. Jag har varit så uppe i städningen hela dagen att jag inte ens har ätit sen tidigt i morse! Har inte känt hunger, vilket är konstigt. Nu blir det dock middag om det kan kallas så, Varma Koppen, mackor & jordgubbar.

Slänger in en bild på vårt rena vardagsrum..

2 kommentarer:

Lalla sa...

Ser jättefint ut hemma hos er, i like it! Känslan av renlighet är så skön, bara att njuta nu efter allt slit!

Isabel sa...

Jättefint hos er, men tänk på att andas och äta med jämna mellanrum också! :)

Skicka en kommentar