tisdag 27 april 2010

Inte ett smart drag

Godmorgon!
Varför envisas jag med att försöka att dricka kaffe, varför ens försöka dricka kaffe på morgonen!? Det brukar inte sluta så bra precis, i alla fall inte om jag dricker det på tom mage. Så det slutade ju med att jag spydde lite i slasken och var tvungen att sitta på balkongen och andas in frisk luft en stund tills det värsta illamåendet gått över. Just nu inväntar jag på att kunna äta frukost, vågar inte riktigt försöka äta ännu då illamåendet inte har lagt sig helt.

Gamla goda tiderna när man kunde klunka i sig 6 koppar svart kaffe utan risk för illamående är som bortblåsta..

Ps: Vilken lycka, fick tid hos min speciallist gynekolog redan i morgon! När man är gravid blir väntetiden tydligen lika med 0 ;)

1 kommentarer:

anouk - Gravid sa...

Hej och vad roligt att du hittat till mig och lämnar ett litet avtryck. :)

Nej det är verkligen inte kul alls det där. Jag har ändå lärt mig att kunna hantera och nästan kontrollera attackerna något så när, men igår hann jag inte med. Känns dock skönt att jags ka få prata med ngn nu så får man ta det därifrån iaf:)

Ser att du också är gravid<3 Hoppas du har fått må bra:)

Skicka en kommentar