fredag 30 april 2010

Dagen som passerat

Godkväll!
Precis nästan hemkommen.Blev en lång dag i stan återigen. Åkte direkt in till Fridhemsplan för att hämta ut en sak hos Babyproffsen och passade då på att möta Tova & lilla Elliot för en promenad. Vi köpte med oss en varsin soya latte och promenerade till Vasaparken. Där satt vi och snackade medans Elliot sov som en stock i vagnen. Efteråt åkte jag hem till min storasyster och syskonbarn i närheten och hälsade på. Nu ska jag & pojkvännen sätta fart att göra Tacos och sedan får vi se om vi åker till Kista och kollar Majbrasa. Vädret ser inte så lovande ut liksom. Om det regnar lär inte Jonathan vilja se någon Majbrasa, så då tar jag mig eventuellt in till stan själv och möter upp min familj för att kolla brasan i Vasaparken. I alla fall så får vi se hur det blir ikväll, skulle ju vara mysigt att ta sig iväg och se en Majbrasa då man missade det förra året. Trevlig kväll gott folk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar