onsdag 24 mars 2010

Spy attack

Gjorde mig en god och nyttig frukost i morse, havregrynsgröt med banan & lite mjölk. Hann äta ungefär halva gröten innan jag spydde upp alltsammans i slasken, banan & havregryns flingor rann ur både mun och näsa när jag var klar. Usch blev så arg sen efter att jag städat upp och allt att jag funderade på att inte försöka att äta annan frukost, men den lilla behöver ju mat så blev lite mjölk och flingor ändå. Vet inte antal gånger jag spytt under graviditeten för att vara exakt, men måste röra sig om si sådär 7-8 gånger nu i alla fall. Well har borstat mina tänder ett par gånger nu och ska nog hoppa in i duschen och skölja av mitt hår som fick lite gegga på sig innan jag beger mig ut på balkongen och njuter av solen.

Hoppas alla haft en bättre start på dagen än jag..

1 kommentarer:

Lalla sa...

hahaha som du brukar säga, ingen dans på rosor att vara gravid. Ska tänka på det och sluta längta så mycket hehe. PuSS

Skicka en kommentar