onsdag 10 mars 2010

Så typiskt

Tar en paus i att torka håret för att berätta lite om min "härliga morgon" och frukost stund. Hade precis ätit upp min frukost, 3 makrills mackor, 1 rågbröds macka med Philadelphia, juice och kosttillskott när jag blev sugen på kaffe, så gjorde mig en kopp kaffe med lite grädde i (istället för mjölk) och tog en stor klunk kaffe och hann precis svälja när det helt plötsligt vände sig i min mage och jag började okontrollerat att spy över hela vardagsrums bordet och fjärrkontrollen! Så jag reser mig upp och går ut till köket när jag tror att jag spytt klart och ska börja städa upp all spya då det händer igen och jag spyr återigen okontrollerat i hela diskhon och på köksgolvet, mitt hår och på hela mig faktiskt. Så när jag äntligen har spytt klart, då det inte verkar ha funnits något mer att spy upp så börjar jag att städa, dammsuga, skura golven lite, ta bort alla nerspydda mattor och torka upp allt äckel överallt. Tillslut så är jag tvungen att hoppa in i duschen och duscha och skrubba rent hela mig.

Well, nu är jag påklädd och ren. Ska fortsätta att torka håret nu innan jag måste bege mig iväg till stan, hem till Tova och Elliot. Ska ta en liten barnvagnstur med Elliot när Tova går på någon provsmaknings grej. Har tänkt ut en liten runda som jag tänkte gå med Elliot, passar utmärkt att ta en mysig promenad idag när solen skiner och allt börjar smälta bort. Så uppfriskande!

Ps. Kommer dock INTE att stanna förbi något Cafe på vägen när jag är ute och promenerar med Elliot för att köpa kaffe.. det är ett stort NO NO!

1 kommentarer:

Lalla sa...

Inget mer kaffe på ett tag alltså, om du inte vill ha ett spyparty ;)

Skicka en kommentar