lördag 27 mars 2010

Godmorgon Lördag!

Vaknade för en stund sedan, har precis gjort ordning lite frukost och ska snart slå mig ner i soffan och äta. Har kikat ut genom fönstret och än så länge så verkar inte vädret så lockande för dagen tyvärr. Men det gör ju dock inget då jag och tjejerna ska fika på något mysigt Café senare under dagen. Förresten i morse när jag vaknade och kollade ner på mig mage och petade lite på den så kändes den verkligen hårdare än vad den vanligtvis gör, ganska intressant faktiskt hur den kan ändras dag till dag liksom.

Ja just det, i går var vi hemma hos pojkvännens föräldrar och åt middag, blev fyllda aburginer och paprikor med vegifärs, couscous med svamp och världens godaste sallad med ananas & granatäpple i. Till dryck blev det 2 st alkoholfria öl, den här gången en öl av ett annat märke som jag tidigare inte har smakat men som jag gillade skarpt. Jonathans mamma visade oss en kofta som hon snart har stickat klart till vårt kommande barn. Den var så fin, tänk att lilla bebisen kommer ha den på sig om inte allt för länge, känns så overkligt! Men veckorna rullar ju på i full fart och jag är ju snart halvvägs i graviditeten, så om tiden gå så här snabbt resten av tiden som är kvar så är vi ju snart där!

Nej nu blir det frukost! Är hungrig!

1 kommentarer:

Lalla sa...

Middagen lät ju helt underbar...*mmmm*

Skicka en kommentar