torsdag 18 mars 2010

Ännu en flummig dröm minst sagt

Okej jag vet inte vart jag ska börja, hade den längsta och flummigaste drömmen någonsin. Här är en förkortad version..

Jag sitter i en stor svart charter buss. På bussen sitter ALLA killar jag dejtat, och ett ex, Eddie. Han kollar på mig surt och verkar vara mycket irriterad på mig av någon anledning. Vet inte vad vi 2 hade för någon diskussion men det slutar i ett bråk och han kliver av vid Hötorget med de andra killarna. Helt plötsligt är bussen ganska tom, jag Tina och Mary som skulle ha klivit av vid Hötorget också bestämmer oss för att kliva av några hållplatser senare. En stund senare gör bussen snabba svängar och helt plötsligt är vi i ett tropiskt klimat men i Alperna. Väl framme blir jag, Tina och Mary oroade och frågar busschauffören när vi ska åka tillbaka till Sverige. Men enligt honom så stannar bussen där och kommer inte åka tillbaka på mycket länge då några av de som satt på bussen ska ha en långsemester i Alperna. Vi bestämmer oss för att sätta oss vid en sluttande å och fika där det fanns ett litet Café med bord & stolar utställda längst ån. Vi sitter där och fikar meddans jag petar mig själv i näsan, och drar ut de längsta snorkråkorna som någonsin har skådas. När vi fikat klart så försöker Mary hjälpa mig att plocka upp allt papper och skräp jag har i knät men inser tillslut att det är snorpapper samt en påse full med snor som jag har i mitt knä. Mary blir äcklad, och jag försöker förklara att jag är förkyld.

Så fin vad min dröm som jag hade i natt! Haha, undrar vad den drömmen betyder?

4 kommentarer:

Lalla sa...

Hahah fan va sjukt! Låter nästan som en mardröm, jobbigt att drömma om sina ex tycker jag -speciellt alla samlade i en buss! :D
Snor Snor Snor, förra veckan blev det mycket snorpapper faktiskt så jag känner igen det. Blä!
Rolig dröm :)

Mamma Emma sa...

Ja sjukt flummig dröm. Men de säger ju att man som gravid drömmer väldigt konstiga drömmar som man minns + att det är tydligen något med att drömma om ens ex och vänner som inte finns i ens liv längre då det är något med att man förbereder sig för barnet när det ska komma, typ rensa ut alla gamla jobbiga minnen eller nåt.

Roya sa...

LOL!!! du och jag kan samla våra gravid drömmar i en bok så kan vi sitta och läsa eller försöka tyda drömmarna när vi har tid. ganska kul faktisk.

Mamma Emma sa...

Roya.
Ja faktiskt! kan bli en bäst säljare kanske av våra flummiga gravid drömmar HAHA! Eller ja, lite rolig Söndags läsning ;)

Skicka en kommentar