torsdag 18 februari 2010

Ljuva morgon

Förutom att jag spydde för en stund sen, och att jag är sjukt trött så är det en fin dag idag. Idag går vi nämligen in i vecka 12! En ganska skön känsla har infunnit sig hos mig faktiskt, man måste ju ändå försöka att tänka mer positivt då det är mindre risk för tex missfall nu. Så nu är det en säkrare graviditet med andra ord. Skönt.

Lägger in en bild på mig och min pojkvän/sambo från sommaren 2008 då vi bilade upp till Härjedalarna (till hans familjs sommarställe) och stannade vid en bilmack och åt frukost. Så trött som jag ser ut och är på bilden, så trött är jag typ nu haha!
Puss!

2 kommentarer:

Roya sa...

Jätte fint din blogg har blivit! Åh jag längtar också till vecka 12!!! :D

Mamma Emma sa...

Tack så mycket! Ja det tog sin tid att ordna den ska jag säga haha, efter svett och tårar typ :P

Oh jag förstår det, känns som om jag nyss var i vecka 6 liksom och längtade som attans efter just vecka 12. Du är snart i vecka 12 du med ska du se :)

Skicka en kommentar