torsdag 11 februari 2010

Halvdag

Idag har jag faktiskt jobbat, tro det eller ej. Jobbade dock halvdag, ca 4 timmar för att vara exakt. Jobbade som ledsagare åt en äldre dam, åkte med henne till St. Eriks ögonsjukhus där vi spenderade ca 2 timmar i väntrummet, var en sådan lång väntan att stackars damen somnade. När hon var klar så blev det lite strul med färdtjänsten då de hade något fel under dagen, så man fick ta en vanlig taxi för att sedan skicka in kvittot för att få pengarna tillbaka. Allt ordnade sig i alla fall, det var en trevlig dam jag hade att göra med, hon pratade nästan mer än vad jag brukar göra. Nu e jag i alla fall hemma, och möttes av en underbar syn när jag steg innanför ytterdörren. Min sambo/pojkvän hade dammsugit, tvättat, diskat och storhandlat hem mat! Så nu blir det lite lunch och sen ska jag faktiskt vila då jag har mått extremt illa idag igen.

1 kommentarer:

Lalla sa...

Duktig flicka! :)

Skicka en kommentar