måndag 8 februari 2010

Dagens lista

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur :Nej
Någon favoriträtt :1 Engelsk maträtt som jag ej vet namnet på, samt alla möjliga goda soppor!
Någon flick/pojkvän :Ja
Puder på dig : Nej
Några framtidsplaner : Ja
Någon sjukdom : Nej
Gymkort : Nej tyvärr
Några kärleksproblem : Haha nej
En homosexuell kompis : Ja
Duschat idag : Nej borde dock ha duschat idag
Någon kompis som snarkar : Vet inte
Någon vän som spelar i ett band :Nej
Några mvg:n : Ja några
Någon som förstår dig : Jag hoppas det
Tuff kompis som kan försvara dig : Ja
Något beroende : Kaffe var ett beroende, men inte längre dock
Fikat idag : Ja, hemma hos Tova
Nagellack : Nej inte en sån period just nu
Någon vän som bor i ett annat land : Ja

VEM ? ..

Avskyr du : Avskyr e att ta i men ja jag kan komma på några stycken som jag gärna undviker
Hånar du : Ingen
Delar du mest minnen med : Förutom familjen så delar jag mest minnen med Pojkvännen och bästa vännen Tova helt klart
Längtar du mest efter : 6 April då vi ska på rutin ultraljudet på karolinska
Stör du dig på : Inga kommentar
Gosar du med : Pojkvännen
Lagar mat : Jag & pojkvännen turas om eller hjälps åt
Diskar : Den som orkar den dagen
Tror att den är någon : inga kommentarer

VILKEN ? ..

Tidning läser du : Om jag får välja så ELLE, Vi föräldrar gravid, och skvallertidningar
Buss åker du oftast : 42
Frisyr har du : långt och vanligt i tapper
Dag fyller du år : 30 Juni
Årstid föredrar du :Våren e underbarast, Sommaren e härligast. Hösten e vackrast och mysigaste årstiden.Vintern e fin men fruktansvärt kall bara.
Stad är du uppväxt i : Malmköping

VAD ? ..
Gör du nu :
Skriver den här listan
Gör dig till en bra människa : Jag e hjälpsam och förstående
Gör dig till en dålig människa : Kan prata för mycket om mig själv ibland
Vill du arbeta med : Just nu skulle jag gärna vilja jobba på ett Café eller bageri
Är roligast just nu : Graviditeten
Har du på dig nu : kjol och tshirt
Har du för smink idag : Naturellt läppstift
Äger du för skor : Äger typ 5 par skor, därav 3 som e sönder haha
Har du för storlek i skor : 38-39
Läser du för bok : Läser om boken Saffransköket
Ska du göra nu : Göra te och sen sova


Godnatt!

3 kommentarer:

Tovis sa...

skojig lista! :D

Mamma Emma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mamma Emma sa...

Haha ja visst e det underhållande att göra och läsa igenom andras "dagens lista"! jag hade inget bättre för mig så gjorde en dagens lista :P

Skicka en kommentar